خدمات رسانی مطلوب سازمان فروش اموال تملیکی حمایت از تولید ملی است

به گزارش ایرنا، ‘غلامرضا علی تبار’ روز دوشنبه در آیین معارفه سرپرست مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی افزود: توجه به تولیدات داخلی تنها معطوف به کالاهای ساخت کشور نیست بلکه ارائه خدمات مطلوب و بهینه از الزامات حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی اظهار کرد: استقلال مغزی زمینه ساز استقلال مرزی و رسیدن به خودکفایی در جامعه است که باید با شناسایی نقاط قوت مانع از تاثیر گذاری تحریم ها شویم.

معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور بیان کرد: ورود کالاهای ناسالم و غیر بهداشتی خوراکی و مصرفی قاچاق در جامعه باعث بروز هزینه های گزاف اجتماعی و درمانی شده و به ضرر مصالح و امنیت کشور است.

علی تبار خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم این سازمان جلوگیری از ورود کالاهای غیر سالم و معدوم ساختن آنها است که این مهم نقش بسزایی در حفظ سلامت جامعه و کمک به تولید داخلی است.

وی تاکید کرد: سازمان اموال تملیکی به عنوان یکی از اعضای خانواده وزرات امور اقتصادی و دارایی باید همت و تلاش خود را در جهت تحقق شعار امسال مضاعف کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: ایجاد تعامل دو سویه مدیران اجرایی و بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متعهد گام موثری در پیشبرد اهداف عالی این استان است.

‘حسن میرزاخانی’ افزود: با توجه به اینکه این سازمان مسوولیت دو استان مرکزی و لرستان را بر عهده دارد حجم کار از میزان بالایی برخوردار است و این مهم نیازمند حمایت مسوولان و گسترش نیروی انسانی است.

سرپرست سابق مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی اظهار کرد: مجموع فروش کالاهای قاچاق و ضبطی این مدیریت در سال گذشته ۳۰ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه قبل از آن رشد ۱۰۴ درصدی داشته است.

‘علی سلطان محمدی’ بیان کرد: برگزاری ۱۱ مزایده و دو جلسه انهدام کالاهای غیر بهداشتی از دیگر فعالیت های این مدیریت در سال گذشته بوده است.

وی توضیح داد: ۲۵ تن انواع کالاهای قاچاق و ضبطی توسط این مدیریت و با نظارت مدیران و معاونان استان مرکزی معدوم شد.

سرپرست سابق مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی اضافه کرد: از دیگر فعالیت های این سازمان بررسی و رسیدگی به ۴۰۵ پرونده اموال منقول قاچاق، متروکه و ضبطی و ۴۳۳ پرونده غیر منقول بوده است.

در پایان این آیین از خدمات علی سلطان محمدی تقدیر و ‘حمید رحیمی پور’ به عنوان سرپرست جدید مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی معرفی شد. ک/۲

۸۱۴۹/۵۰۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۹۰۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.