سبحانی‌نیا :مواضع مفتی عربستان در راستای منافع آمریکا است

۲۹ شهریور – ۰۸:۳۸:۰۰ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مواضع مفتی عربستان نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره دوگانه و ضعیف بوده است،گفت: مواضع مفتی عربستان برای خدا نیست، در موضوع مهمی مانند توهین به پیامبر اسلام که حساسیت بالایی برای مسلمانان دارد واکنش آنها بسیار ضعیف و در راستای منافع آمریکا بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حسین سبحانی نیا پیرامون مواضع مفتی عربستان درباره اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام گفت: مواضع مفتی عربستان نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره دوگانه و ضعیف بوده است و آنها از موج حرکت مردمی بین کشورهای اسلامی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی ناراحت هستند و این اقدامات خوشایند آنها نیست.
نماینده مردم نیشابور و تخت جلگه درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عربستان موافق اقدامات مسلمانان علیه آمریکایی‌ها که زمینه انسجام بین کشورهای اسلامی را فراهم می کند، نیستند، گفت: عربستان و خیلی از کشورهای اسلامی در گذشته زمینه ساز جری شدن دشمنان برای توهین به مقدسات مسلمانان بوده‌اند.
نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه مفتی عربستان پیرو تعهداتی که به آمریکا دارد و در جهت منافع آنها حرکت می کند، ادامه داد:  خشونت در برخی مناطق با حمایت عربستان و حتی به دست عوامل آنها با اسلحه و سرمایه عربستان و حمایتهای سیاسی و نظامی آنها صورت می گیرد و این نوع مواضع نشان از رفتار دوگانه آنها دارد.
وی تاکید کرد: مواضع مفتی عربستان برای خدا نیست، در موضوع مهمی مانند توهین به پیامبر اسلام که حساسیت بالایی برای مسلمانان دارد واکنش آنها بسیار ضعیف و در راستای منافع آمریکا بوده است.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفتار دوگانه برخی کشورها در جریان توهین به رسول اکرم(ص) برای ملتهای دنیا روشن شد و ضعف برخورد کشورهایی مانند عربستان در توهین به مقدسات دشمن را جری تر کرده است.
“عبدالعزیز آل الشیخ” مفتی عربستان چندی پیش در بیانیه ای تأکید کرد: “باید بدون خشم این مسأله ( توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم ص) را محکوم کنیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۹۰۸۳۸۰۰۲۹۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.