سجادی: اعضای کابینه تازه از حاشیه دور باشند/از زنان کارآمد در دولت استفاده شود

۰۵ تیرماه ۱۳،

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان دربارهٔ ترکیب کابینه دولت تازه گفت: اشخاص کابینه دولت آینده باید از حاشیه‌ها دوری کنند و به دنبال تنش نباشند.

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۴ خرداد اظهار کرد: حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری در این انتخابات اتفاق افتاد که نتایج بسیار مثبتی را در بر داشت و نظام را از اتهامات مبری کرد.

وی با اشاه به ضرورت‌های کابینه یازدهم نیز گفت: استفاده از نیروهای معتدل از هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب باید در چینش کابینه دولت آینده مدنظر قرار بگیرد و اشخاصی که مُحکمات نظام را قبول دارند و از مشی اعتدال برخوردارند و در کار خود کارآمد هم می باشند، در جایگاه‌های مناسب قرار بگیرند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: این اشخاص باید از هرگونه افراط و تفریط به دور باشند و اهل باندبازی و گروه‌گرایی نباشند و بویژه از حاشیه‌های دوری کنند و آنچه که وظیفه دولت و وزارتخانه‌ها است، بر اساس قانون انجام دهند. این اشخاص به دنبال تنش نباشند و خدمت به مردم و اطاعت از رهبری را مدنظر قرار دهند.

سجادی با بیان اینکه “شخصیت‌هایی که برای کابینه دعوت می‌شوند باید دارای حسن نیت و پاکدستی باشند، چراکه این موضوع از مولفه‌های خوشنامی یک فرد به حساب می‌آید”، به نقش زنان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه از زنان کارآمدی در قبل استفاده شده، طبیعی است که آقای روحانی با توجه به وعده‌هایی که داده بودند، از زنان قوی و مدبر در جایگاه‌های مختلف استفاده کنند.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.