کلاه پهلوی منبعی مناسب برای مطالعه‌ی تاریخ مورد نظر است

کلاه پهلوی به دلیل شناخت کامل دری از تاریخ معاصر و همچنین اصول حرفه ای کارگردانی منبع مناسبی برای آشنایی و مطالعه‌ی تاریخ مورد نظر سرزمین ما است.

“فخرالدین صدیق شریف” بازیگر نقش “احسان” در سریال “کلاه پهلوی” در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ی تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال “کلاه پهلوی” تاریخ معاصر ما را به خوبی به مردم می‌شناساند و “سید ضیا الدین دری” به عنوان یک کارگردان آشنا به تاریخ و همچنین اصول کارگردانی عمر زیادی را برای این کار صرف کرده است.
وی ادامه داد: “کلاه پهلوی” در آینده ای نزدیک و در چند قسمت بعدی مسیر بسیار خوبی را پیدا می‌کند و باید در مورد این اثر با پیشه کردن تحمل و صبر از قضاوت های شتابزده و پیش داوری های نادرست دوری کرد و با یک نگاه درست و جامع به کلاه پهلوی باید دست به قضاوت زد.
بازیگر  نقش احسان در مورد این کاراکتر اظهار داشت: احسان با زندگی در شهر سامان به عنوان شهری که بیش تر اتفاقات داستان با آمدن یک فرماندار جدید در آن رقم می‌خورد به دلیل داشتن اعتقادات سنتی و مذهبی و شناخت مسائل ریز در طول داستان با حکومت چالش هایی را پیدا می کند.
“صدیق شریف” بیان داشت: مهمترین خصوصیت “کلاه پهلوی” آشنا ساختن مردم با یک مقطع تاریخی است که ما باید به عنوان یک ایرانی از این تاریخ معاصر سرزمین مان آگاه باشیم و این سریال با به تصویر کشیدن یک برهه‌ی تاریخی مهم در واقع جایگزین مناسبی برای مطالعه تاریخ است.
بازیگر نقش “احسان” عنوان کرد: در صورت همگام بودن با سریال “کلاه پهلوی” به طور تدریجی به خصوصیات سنتی و مذهبی و همچنین شرایط زندگی مردم در آن دوران پی می‌بریم و بینندگان با داشتن دقت بیشتر در نگاه به این سریال نتیجه‌ی خوبی را شاهد خواهند بود زیرا این اثر با داشتن یک نگاه خاص از منظری دیگر به تاریخ یک کار محکم ارزشمند در زمینه‌ی تاریخی محسوب می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.