آشتی مخاطب با تئاتر حرفه‌ای هدف ما است/تبلیغات در تئاتر درآمدزایی می‌کند

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

تبلیغات یکی از راه‌های جذب مخاطب برای محصول تولیدی است. حال ممکن است این کالا محصولی فرهنگی همچون تئاتر یا محصولی دیگر باشددر هر صورت تبلیغات محیطی در جذب توجه مخاطبان بسیار تاثیرگذار است.

افراد علاقه‌مند به تئاتر در کشور ما بسیار می باشند اما در زمینه اطلاع رسانی آثار نمایشی تبلیغات کمی انجام می‌شود. تبلیغات یکی از راه‌های جذب مخاطب برای محصول تولیدی است. حال ممکن است این کالا محصولی فرهنگی همچون تئاتر یا محصولی دیگر باشد، تبلیغات محیطی در جذب توجه مخاطبان بسیار تاثیرگذار است.

گروه تبلیغات پارکینگ اولین گروهی است که به تبلیغات تئاتر مشغول است سرپرست این گروه شهاب‌الدین حسین‌پوردر اینباره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: تئاتر بی تبلیغات محدوده کمی از مخاطبان این هنر را شامل می‌شود، کیفیت اثر در تبلیغات تاثیرچشم گیری دارد و در شرایط کنونی اولین و موثرترین عامل است که در جذب تماشاگر تاثیر دارد.

حسین‌پور با اشاره به اینکه در اثر با کیفیت وقتی تماشاگر با نمایشی مناسب مواجه می‌شود تبلیغ زبانی را برای اثر انجام می‌دهد ادامه داد: تبلیغات بسیار برای آثاری که ضعیف می باشند تاثیر عکس می‌گذارد در واقع سریع ترین راه برای از بین بردن یک کالای بی‌کیفیت تبلیغات خوب برای آن است.

این کارگردان تئاتر دربارهٔ حضور چهره‌های تئاتری گفت: حضور چهره‌ها برای مخاطب عام هیجان انگیز است همچنین حضور چهره‌های سینمایی توانمند در عرصه تئاتر به فروش اثر کمک می‌کند.

حسین پور عنوان کرد: تئاتر همانقدر که رسالت فرهنگی دارد برای ایمن بودن گروه نیاز به درآمدزایی دارد و این کار با تبلیغات انجام می‌شود. وقتی نمایشی تولید می‌شود این اثر محصول تلاش و زحمت یک گروه است که از مدتها تمرین کردنده‌اند و ۲ ماه هرشب اجرا می‌روند بنابراین باید شرایط فراهم شود که هنرمندان تئاتر دغدغه مالی نداشته باشند.

وی در رابطه با گروه تبلیغات پارکینگ بیان کرد: تیم‌های مختلفی در عرصه تبلیغات فعال می باشند اما پارکینگ تنها گروهی است که تبلیغات تئاتری انجام می‌دهد در واقع گروه ما سعی در کشاندن مخاطب به سالن تئاتر و آشتی او با تئاتر حرفه‌ای دارد.

سرپرست گروه تبلیغات پارکینگ بیان کرد: در تبلیغات تئاتر نیاز به همکاری مسئولان سالن‌ها امری لازم است، چاپ، پخش پوستر، ارتباط با سازمان‌های دولتی و پایگاه اینترنتی‌های مجازی از جمله اموری که در تبلیغات انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تبلیغ سه نمایش “سیندرلا” کار جلالی تهرانی، “ناتمام” به کارگردانی سیما تیرانداز و “مضحکه گرگ ئساختار شکن” کار شاهین کربلایی طاهر بر عهده گروه تبلیغات پارکینگ است گفت: اتفاق خوبی رخ داده است و علاقه مندان می‌توانند بلیط این نمایش‌ها را از کانتر طبقه سوم سینما آزادی و پایگاه اینترنتی تیوال با تخفیف دریافت کنند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.