آمادگی کامل ملت ایران برای پاسخ به یاوه‌گویی‌های شیوخ عرب

۱۶م اسفند ،

آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر شیوخ عرب و امارات حرفی برای گفتن دارند فردا در جزایر سه‌گانه حضور یابند تا پاسخ خود را دریافت کنند.

محمد‌حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز فاز تازه مداخلات سران اتحادیه عرب و محکومیت سکونت ایرانیان در جزیره ابوموسی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز پنج‌شنبه (۱۷ اسفند) با حضور در جزایر سه‌گانه به نیابت از ملت ایران پاسخ مداخلات سران عرب را خواهد داد.

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر شیوخ عرب و امارات حرفی برای گفتن دارند فردا در جزایر سه‌گانه حضور یابند تا پاسخ خود را دریافت کنند.

گفتنی است روزنامه البیان چاپ دبی نوشت: وزیران خارجه اتحادیه عرب برای اولین‌ بار در قطعنامه‌ای به موضوع “سکونت ایرانی‌ها در سه جزیره ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک” می‌پردازند.

این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران بارها بر مالکیت خود بر سه جزیره ابوموسی، تنب‌کوچک و تنب‌بزرگ در خلیج‌فارس تاکید کرده و آنها را بخش جدایی ناپذیر از خاک خود اعلام کرده است.

شایان ذکر است در این قطعنامه اتحادیه عرب برای اولین بار مدعی “ساکن‌سازی ایرانی‌ها در سه جزیره اشغالی(!) امارات در خلیج‌فارس” شده و ضمن محکومیت این موضوع خواستار توقف آن شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.