آنچه در قسمت دهم “راستش را بگو” خواهید دید

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

دهمین قسمت سریال “راستش را بگو” چهارشنبه شب ۱۷ آبان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می گردد.

 به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما؛ در دهمین قمست این سریال، می بینیم که شب عید فطر علیرضا همه حیاط را پر ازگلهای مریم نموده است او می خواهد صبح روز عید به نمازگزاران یک شاخه گل مریم و یک کارت پستال عجیب هدیه دهد.
 بنابراین گزارش تفسیری؛ “راستش را بگو” که در ۳۰ قسمت و توسط محمد رضا آهنج ساخته شده داستان چند دانشجو است که با هم تلاش می نمایند چاره ای برای تنهایی و افسردگی مردم شهرشان پیدا نمایند برای این کار از مترو آغاز می نمایند.
لازم به ذکر است؛ در این سریال که ۲۰ شخصیت اصلی دارد بازیگرانی از دو نسل مختلف ایفای نقش نموده‌اند که حسن پورشیرازی(وحید)، نیوشا ضیغمی(خاتون)، آتیلا پسیانی(مسوول امنیتی)، امیر آقایی(شهید چمران)، رویا تیموریان( آسیه)، ثریا قاسمی (مامان خورشید) ومحمد عمرانی از جمله بازیگران پیشکسوت آن می باشند.
هم چنین؛ مهدی سلوکی، امیرحسین مدرس، اشکان اشتیاق، عباس جمشیدی، ایمان صفا، نیوشا ضیغمی، الناز بهمن زاده و مهناز ایزدیار هم بازیگران جوان و اصلی سریال “راستش را بگو ” می باشند.
گفتنی است؛  “محمد شیوندی” صدابردار، “حسن احمدی” عکاس، “سامان شعشعه” مدیر تولید، “سعید شعشعه” و”امیدصفایی” تدارکات،”شکیل مظفری” برنامه ریز، “داود بابایی” دستیاردوم کارگردان، “مژگان تمجیدی” منشی صحنه، “ایمان امیدواری” چهره پرداز از جمله عوامل ساخت این مجموعه می باشند. /ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.