آیا iبها طلا افزایش می یابد؟

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

آیا iبها طلا افزایش می یابد؟ | چاپ |
یکشنبه ۰۷ آبان ساعت ۱۳:۲۲

بینا- کارشناسان اقتصادی بر این باورند که با توجه iبه ادامه اختلافات بین کنگره و دولت آمریکا بر سر راهکارهای کاهش کسری بودجه و بدهی نرخ بیکاری این کشور در ماه اکتبر افزایش یافته است .
به گزارش تفسیری بینا iبه نقل از پایگاه اینترنتی طلا / بلومبرگ، افزایش احتمالی نرخ بیکاری آمریکا در ماه اکتبر در حالی است که نرخ بیکاری این کشور در ماه سپتامبر برای اولین بار از سال ۲۰۰۹ میلادی iبه کمتر از ۸ درصد رسیده است .
براساس این گزارش تفسیری ،نظرسنجی بلومبرگ از ۷۲ کارشناس ارشد اقتصادی نشان می دهد اقتصاد آمریکا در ماه اکتبر ۱۲۵ هزار فرصت شغلی تازه ایجاد نموده است این رقم در ماه سپتامبر نیز iبه ۱۱۴ هزار فرصت شغلی رسیده بود .
این گزارش تفسیری می افزاید، کارشناسان اقتصادی پیش بینی می نمایند نرخ بیکاری آمریکا از ۷٫۸ درصد در ماه سپتامبر iبه بیش از ۷٫۹ درصد در ماه اکتبر افزایش یافته است . iبه نظر می رسد کاهش نرخ بیکاری آمریکا در ماه سپتامبر موقتی و سریع گذر بوده است .
شرکتهای بزرگ آمریکایی نیز iبه شدت نگران وضعیت بودجه سال آینده این کشور می باشند و iبه همین سبب تمایل چندانی برای استخدام نیروی کار تازه ندارند . رشد اقتصادی آمریکا نیز در سه ماه سوم امسال iبه بیش از ۲ درصد رسیده است . این رقم در سه ماه دوم ۲۰۱۲ iبه کمتر از ۱٫۳ درصد رسیده بود .
انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا در حالی است که انتخابات ششم نوامبر هر لحظه نزدیکتر می گردد . رونالد ریگان تنها رییس جمهور آمریکا است که توانست با نرخ بیکاری بالای ۶ درصدی دو بار در این کشور iبه ریاست جمهوری برسد .
شایان ذکر است، نرخ بیکاری ماه اکتبر در روز جمعه این هفته اعلام می گردد که این امر تاثیر مستقیمی بر روی اونس جهانی طلا خواهد داشت.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.