اثرهای جنگ نرم مخرب تر از نبردهای نظامی است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمنوچهر رییسیˈ عصر پنج شنبه در جمع کارکنان نیروی انتظامی آبدانان بیان کرد: با نگاهی گذرا به تاریخ مبارزه بین ملت ها و استکبار جهانی، همواره برتری جنگ نرم و هجوم فرهنگی بر نبرد سخت نظامی به عنوان واقعیتی مسلم مورد تایید کارشناسان امور دفاعی و سیاسی بوده است.

وی ادامه داد: هرگاه ماشین توسعه طلبی جهان استکبار از رفتن در میدان های جنگ سخت ایستاد و توان ادامه مسیر نداشت، در تغییر راهبردی به سمت هجمه فرهنگی و یا به تعبیر امروزی، به سوی نبرد روانی گرایش یافت و موفق به رسیدن به هدف های خود شد.

مسوول اداره تبلیغات اسلامی آبدانان افزود: عمل به فرامین و سیاست های مقام معظم رهبری در مقابله هوشمندانه با جنگ نرم بهترین رویکرد و راهبرد است.

رییسی گفت: توکل به خدا، پیروی از منویان رهبری معظم، توسعه معنویت و مبارزه منطقی و هوشمندانه با حرکت های خزنده دشمن اثر بخش ترین کار در مقابل هجوم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، یکی از مهم ترین نهادهای انتظامی، امنیتی کشور است که به طور مستقیم و رو در رو با پدیده جنگ نرم دشمنان درگیر و دست به گریبان است. ک/۲

۷۱۷۴/۵۶۵

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.