اختلاف میان مذاهب توطئه دشمنان علیه مسلمانان است

۱۰اردیبهشت،

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با هیئتی از علمای لبنان تاکید کرد: اختلاف میان مذاهب توطئه تازه دشمنان علیه مسلمانان است

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن اجلاس سران شیخ احمد زین رییس تجمع علمای مسلمین لبنان که در راس هیئتی از این تجمع برای شرکت در اجلاس علما و بیداری اسلامی در تهران حضور دارند در حاشیه این اجلاس با علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه کشورمان ملاقات و پیرامون تحولات لبنان و منطقه گفتگو کرد.

شیخ احمد زین در این دیدار با اشاره به اینکه تجمع علمای مسلمین متشکل از علمای برجشته شیعه و سنی است، در جهت تقریب میان مذاهب اسلامی فعالیت می کند. وی افزود: جمهوری اسلامی ایران میزبان خوبی برای این اجلاس بوده و قطعا برگزاری اینگونه اجلاس ها به اتحاد بیشتر میان مسلمانان کمک خواهد کرد.

صالحی هم در این دیدار با تاکید بر اهمیت و نقش علما در هدایت مسلمانان و کنترل فضای کشورهای اسلامی گفت: متاسفانه بعضی به دنبال ایجاد اختلافات طایفه ای و مذهبی میان مسلمانان می باشند.

وزیرامور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد:علمای جهان اسلام باید برای ایجاد وحدت میان مسلمانان به منظور شکست توطئه های تفرقه آمیز دشمنان اسلام و همچنین حمایت از ملت مسلمان فلسطین تلاش گسترده ای انجام دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.