انتخابات خرداد ۹۲ نشانگر فرآیند تثبیت‌شده دموکراسی و تعمیق پویایی سیاسی در ایران بود

اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین نشست خبری حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی با خبرنگاران داخلی و خارجی دقایقی پیش در نهاد ریاست جمهوری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ اولین نشست خبری حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با خبرنگاران داخلی و خارجی دقایقی پیش در نهاد ریاست جمهوری آغاز شد.

رئیس جمهور در ابتدای اظهاراتش در این نشست خبری گفت: درابتدا مایلم از همه خبرنگاران محترم داخلی و خارجی که در این دو ماه اخیر در انعکاس خبرها مربوط به انتخابات خرداد سال ، پیروزی‌های مردم، شادمانی‌های ملت ایران و امید و اعتماد به وجود آمده را به خوبی به جامعه منعکس کردند، به ویژه رسانه ملی که تلاش‌های فراوانی در این زمینه داشته و به ویژه دو روز تاریخی تنفیذ و تحلیف از همگی صمیمانه متشکر هستم و از حضور همه شما در این کنفرانس خبری سپاسگزارم.

وی ادامه داد:  پیشاپیش عید سعید فطر و همچنین روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار را خدمت حضار محترم تبرک عرض می‌کنم.

دکتر روحانی اضافه کرد: انتخابات خرداد ۹۲ از لحاظ داخلی نشانگر فرآیند تثبیت‌شده دموکراسی و تعمیق پویایی سیاسی در ایران بود و از لحاظ خارجی رویکرد اعتدال و عقلانیت، پیام روشنی را برای همه جهانیان داشت که عزم ملت ایران، تعامل عزتمندانه با جهان و پیگیری منافع و مصالح کشور است.  
 
رئیس قوه مجریه تصریح کرد: هدف اینجانب در اولین روزهای آغاز مسئولیت از دعوت اصحاب رسانه، وفای به عهدم بود. من در دوران تبلیغات انتخاباتی و پس از آن به مردم وعده دادم دولت آینده دولت پاسخگو خواهد بود و با شفافیت عمل خواهد کرد و براساس وعده‌ام به صورت نوبه‌ای اما انشالله مستمر با مردم عزیز کشورم از پیشرفت‌ها، عملکردها، موفقیت‌ها و حتی از کاستی‌ها و نقص‌ها، از کمک و حمایت مردم عزیزمان گرفته سخن خواهم گفت و تا آنجا که لازم باشد عذرخواهی از مردم بزرگوار میهن عزیزمان. 

این خبر در حال تکمیل است…..


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.