برگزاری جشنواره نماز و نیایش بصیرت را در جوانها افزایش می دهد

۲۴م دیماه ،

جمشید مشایخی گفت: باید از سینماگران حرفه ای صاحب نام سینما دعوت کرد تا در باره این موضوع فیلم بسازند

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جمشید مشایخی بازیگر سینما و تلویزیون در باره اثرات برگزاری جشنواره  ملی نماز و نیایش عنوان کرد : جشنواره های متعددی در طول سال در کشورمان برگزار می شود که هر کدامشان اهداف و سیاست گذاری های خاص خودشان را دارند که باید به آنها توجه کرد .جشنواره نماز و نیایش همانطوی که از نامش بر می آید، جشنواره ای با رویکرد دینی و معنوی است و بسیار قابل احترام و مهم به نظر می رسد .
بازیگر سرب با تاکید بر جایگاه مسائل معنوی و نیایشی در سینما و درقاب تصویر گفت : سینما یکی از فراگیرترین هنرهای قرن اخیر است و بارها ثابت شده در صورت پرداخت صحیح در باره موضوع این رسانه می تواند بامخاطب ارتباط برقرار کند.
بازیگر هزاردستان ضمن اشاره به تبین اهداف برگزاری جشنواره عنوان کرد : باید افق های برگزاری جشنواره را گسترش داد و از سینماگران حرفه ای  صاحب نام سینما دعوت کرد تا در باره این موضوع فیلم سازی کنند . یک جوان با دیدن این نوع فیلمها  می تواند برداشت درستی از مقوله نیایش به دست بیاورد و با بینش و بصیرت عبادت کند .
مشایخی در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد : امیدوارم برگزاری جشنواره تداوم داشته باشد و جوان های با استعدادی در این جشنواره مجال رشد و فیلم سازی را پیدا کنند.
پنجمین جشنواره ملی نماز ونیایش به روایت دوربین توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از ۲ تا ۵ بهمن ماه در قم و همزمان در سی استان کشور برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.