بهره‌گیری از توانمندی متخصصان داخلی برای تامین قطعات مورد نیاز پالایشگاه‌ها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بر بهره گیری از توانمندی متخصصان داخلی برای تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه های کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، مهدی جمشیدی دانا در جلسه هم اندیشی مدیران پالایشگاه های گاز کشور در مشهد افزود: حال که غربی ها قصد دارند ما را تحت فشار قراردهند ما بنا نداریم از اصول خودمان کوتاه بیاییم.

وی اظهار کرد: تنها راه برون رفت از فشار کشورهای متخاصم اتکا به توانمندی متخصصان داخلی برای تامین قطعات و کالاهای مورد نیاز پالایشگاه های کشور است.

این مقام مسوول با بیان اینکه اقدامات موثری در راستای خودکفایی صورت گرفته است، تصریح کرد: برگزاری این جلسه شاهراهی برای تبادل نظرات مدیران پالایشگاه های کشور در راستای شناسایی متخصصان داخلی در عرصه خودکفایی است.

جمشیدی دانا همچنین بر اهمیت حفظ مقررات HSE تاکید کرد و افزود: با توجه به استفاده از پیمانکاران در تعمیرات اساسی پالایشگاه های کشور ضرورت دارد تا این افراد مقررات ایمنی، بهداشت و سلامت را در مواقع کار رعایت کنند که در این راستا واحدهای نظارتی اعم از بهره بردار، تعمیرات، HSE و حراست پالایشگاه ها باید در هنگام ورود و خروج و حین کار نظارت دقیقی بر رعایت مقررات HSE داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.