توصیه دعانویسان به باهنر/اصلاح‌طلبان فتنه‌گر نمی‌توانند به نظام برگردند، بروند توبه کنند

*دولت هنوز قانون فاز دوم هدفمندی یارانه ها را عملی نکرده و به دنبال حرف خود است. دولت می خواهد یک کار تمام عیار و همه چیز تمام انجام بدهد اما مجلس با وضعیتی که بعد از آغاز سال جدید کشور به آن دچار است و گرانی های افسار گسیخته ای که حتی در برخی از موارد روز شمار است با این مسئله موافق نیست. اجرای طرح دوم هدفمندی یارانه ها به معنای اجرای قانون بودجه است و در این فضا به مصلحت نمی‌دانیم که مجددا شوک سنگینی به جامعه وارد کنیم و از طرفی دولت نیز باید این قانون را اجرایی کند.

* رواج مسائل خرافی و انحرافی ممکن است در برخی از نقاط وجود داشته باشد و برخی نیز از ساده انگاری بخشی از اقشار مردم استفاده می‌کردند. زمانی این مشکل جدی می‌شود که در سطح بالای کشور نفوذ پیدا کند و حتی شنیده ام که در برخی از رسانه‌های مکتوب نیز این مسائل گاهی تبلیغاتی می‌شود. این مسائل خرافه است و اگر در بین مقامات بالایی کشور نیز وجود داشته باشد مسئله را سخت‌تر می‌کند. به عنوان نمونه در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس چند مورد بودند که به خود من مراجعه کردند و کسانی بودند که عنوان می‌کردند من دعانویس هستم یبا این کار را بکن و فلان جا را دود بده تا رای بیاوری. این میخ را به دیوار بکوب یا چنین مسائلی، هرچند که برخورد جدی با این مسئله داشته‌ایم و جواب دندان شکنی داده ایم اما باید توجه کرد که این مسائل دام است و حتی برای سرکیسه کردن افراد استفاده می‌شود.

*اصولگرایان با گرایش‌های متفاوت باید تلاش کنند حزب رسمی در کشور سامان دهند. بنابراین جامعه مهندسین به فکر تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی افتاد.تاسیس یک حزب فراگیر یا روزنامه موثر نیاز به فضا و شرایط آرام دارد به این دلیل که شرایط سیاسی مهیا نبود، تاسیس حزب فراگیر جامعه مهندسین به تاخیر افتاد. چرا که در یک فضای تند و تیز که دائما مورد هجمه قرار بگیرید نمی توان حزب فراگیری ایجاد کرد.

*اصلاح طلبان فتنه‌گر هرگز نمی توانند دوباره به نظام بازگردند و تنها راهی که می توانند بروند آن است که توبه کنند تا خداوند از گناه آنان بگذرد؛ چراکه به جایی رسیدند که راه بازگشتی برای خود به جا نگذاشتند. التزام به قانون اساسی اولین شرط حضور مجدد اصلاح طلبان در رقابت‌های سیاسی است اصلاح‌طلبان از هر طیف و دسته ای که قصد فعالیت سیاسی و شرکت در رقابت‌های آینده انتخاباتی را دارند، باید ملتزم به قوانین موضوعه کشور و قانون اساسی باشند.

/۲۹۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.