در نیم فصل بازیکنان با تجربه iبه تیم اضافه می کنیم/ اشتباهات داوری iبه تیم ضرر رسانده است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مدیر عامل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از حفظ تیم در رقابت های لیگ برتر خبر داد و اظهار داشت: نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن شرایطمان را iبهبود می دهیم.

حسین جبارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در رقابت های لیگ برتر علی رغم اینکه اولین سال حضور خود در رقابت های لیگ برتر را تجربه می کند اما بسیار با قدرت ظاهر شده است و بازیکنان تیم عملکرد مناسبی را ارائه می دهند ودر بسیاری از بازیها از حریف خود برتر وبازی فنی تری را iبه نمایش می گذارد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان هم اکنون در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر شرایط مناسب و مطلوبی ندارد ومتأسفانه علی رغم بازی های خوب اما در امر نتیجه گیری در حدو اندازه بازیکنان و اعضا کادر فنی عمل ونتایج مطلوب کسب نکردیم.

مدیر عامل آلومینیوم افزود: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در هفته های قبل تمرینات منظم فشرده ای جهت برگزاری مسابقه با تیم گهر دروددر چارچوب رقابت های هفته ۱۴ لیگ برتر انجام داده است بازیکنان تیم آمادگی کامل برای مصاف تیم گهر درود را دارا می باشند وبه طور حتم پیروز می شویم.

جباری زاده تصریح کرد: مقابل تیم گهر درود، محکوم iبه پیروزی هستیم این بازی برای ۲تیم ۶امتیاز را دارا می باشد از اینرو حکم مرگ و زندگی را دارد بنابراین تیم گهر درود نیز با قدرت و توان بالا مقابل ما ظاهر می شود لذا بازی سختی خواهیم داشت.

مدیر عامل آلومینیوم هرمزگان در مقابل گهردرود ۳بازیکن اصلی کلیدی خود را در اختیار ندارد و تمرینات با عدم حضور این ۳بازیکن برگزار شده است و از طرفی مسئولان تیم گهر درود با انتخاب مایلی کهن iبه عنوان سرمربی جدید خوت تازه ای را iبه تیم تزریق کردندن و iبه طور حتم بازیکنان تیم گهر باز انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستتند.

وی افزود: دو تیم آلومینیوم و گهردرود در جدول رده بندی جایگاه مناسبی ندارد البته شرایط تیم ما iبه مراتب مناسب تر از تیم گهردرود می باشد اما جایگاه فعلی آلومینیوم نیز باید ارتقاء یابد وبه طور حتم این مسئله تحقق خواهد شد.

جباری زاده افزود: در مقابل گهر درود میزبان هستیم از حمایت هواداران خود برخوردار می باشیم واز آن جایی که هواداران آلومینیوم یکی از ارکان اصلی این تیم می باشند بنابراین از آنها تقاضا داریم در بازی مقابل گهر درود با حضورشان در ورزشگاه خلیج فارس سبب ارتقاء انگیزه تیم شوند.

مدیر عامل آلومینیوم تصریح کرد: البته علی رغم بی تجربگی بعضی از بازیکنان تیم در کسب نتایج مطلوب، داوری های پراشتباه برخی از داوران برعلیه تیم آلومینیوم هرمزگان زمینه قرار گرفتن تیم آلومینیوم در جایگاه فعلی فراهم کرده است وامیدواریم در بازی های آینده شاهد اشتباهات داوری علیه تیم آلومینیوم نباشیم.

وی ادامه داد: باشگاه آلومینیوم قصد دارد در تعطیلات نیم فصل دوم چند بازیکن با تجربه برای تقویت iبه تیم اضافه کند وبا حضور این بازیکنان و تلاش بازیکنان سابق iبه طور حتم در لیگ برتر ماندنی می شویم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.