دل پیرو پس از شکست با هفت گل:نباید بیشتر از این به باخت فکر کنیم

این مطلب در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

دل پیرو می خواهد سیدنی به پیشرفت خود ادامه دهد

دل پیرو پس از شکست با هفت گل:نباید بیشتر از این به باخت فکر کنیم

من درباره بازی شنبه ی گذشته با هم تیمی هایم خیلی صحبت نمودم و باید بگویم آن باخت خیلی برای اعضای تیم گران همه شد.

 به گزارش فوتبال آنلاین آلساندرو دل پیرو به هم تیمی هایش گفته که راجع به باخت هفت بر دو روز شنبه مقابل سنترال کوست فکر نکنند. FC سیدنی که دو دوره قهرمان لیگ A شده با بازگشت دل پیرو به تیم بعد از یک مصدومیت نسبتا جدی از ناحیه ی همسترینگ ملبورن را در روز یکشنبه شکست داد و این بازیکن ۳۷ ساله امید را به هم تیمی هایش برگرداند. او بعد از ۲ جلسه تمرین با تیمش اعلام نمود که شرایط خوبی دارد و برای رویارویی های بعدی تیمش کاملا آماده است .

  او گفت : «من درباره بازی شنبه ی گذشته با هم تیمی هایم خیلی صحبت نمودم و باید بگویم آن باخت خیلی برای اعضای تیم گران همه شد.اگر ما بخواهیم راجع به باخت فکر کنیم سبب می شود وقتی وارد زمین می شویم ترسی در وجودمان باشد که ما را از ارائه دادن بازی ایده آلمان دور می کند.من می دانم که آن روز ، روز خوب تیم نبود اما شنبه ی آینده دوباره در خانه ی خود بازی داریم و ثابت خواهیم نمود که توانایی هایمان بیشتر از آن است که دیگران تصور نمایند.»

  وقتی از بازیکن اسبق ملی ایتالیا پرسیدند اگر قسمتی از تیم را که احتیاج مسلم به تغییراتی دارد به او بسپارند به نظر او کدام قسمت ضعف بیشتری دارد و باید تعویض هایی در آن صورت بگیرد ؛‌ دل پیرو به شوخی گفت : «اگر بازی روز شنبه را دیده باشید متوجه می شوید که همه ی قسمت ها باید عوض شوند».

او در ادامه توضیح داد : البته من شوخی نمودم ، ما در آن بازی موفق شدیم ۲ گل به سنترال کوست بزنیم که کار ساده ای نیست اما نهایتا بازی با نتیجه ای همه شد که همه از جمله خود من تیم را بسیار ضعیف ارزیابی نمودیم. اما باید دیگر از کنار این باخت مانند من با شوخی بگذریم زیرا که اگر بیشتر از این به باخت فکر کنیم فشار روی تیم دو چندان خواهد شد.


FootballOnline.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.