رورا: از لحاظ روانی بازی سختی داشتیم

۳ م دیماه ،

جوردی رورا که پس از بستری شدن تیتو ویلانووا به عنوان سرمربی موقت بارسلونا هدایت این تیم را در دیدار شب قبل مقابل وایادولید به عهده گرفته بود؛ پس از پیروزی ۳ بر یک شاگردانش اظهار داشت: به خاطر اتفاقاتی که در هفته قبل افتاد، این مسابقه بازی خاصی بود. هنگامی که در رختکن بودیم، فهمیدم که تیتو از بیمارستان مرخص شده و این خبر را به تیم رساندم. این خبر همه ما را بسیار خوشحال کرد.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: به دلیل روابطی که با تیتو دارم، چند روز بسیار سخت را پشت سر گذاشتم و آغاز کار با این شرایط پیچیده‌تر به نظر می‌رسید، اما خدا را شکر که همه چیز به خوبی پیش رفت و تلاش کردیم که خونسرد باشیم و مثل همیشه در زمین کار کنیم.

دستیار ویلانووا خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی ما مثل قبل باقی ماند. از لحاظ روانی بازی سختی بود. زیرا تیتو شخصیت بسیار محبوب‌تری در میان بازیکنان و هواداران باشگاه دارد؛ اما به نظر می‌رسد که کارهای او در تیم به خوبی جواب داده است.

وی افزود: با تیتو دربارهٔ ترکیب اصلی تیم صحبت کردم. از تیمی استفاده کردم که پیش از این به میدان می‌رفت و درست است که پیش از بازی با او صحبت کردم؛ اما مسئله مهمی نبود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.