رونمایی از آثار محمود حکیمی و نقد رمان سید مهدی شجاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره ۷ جلدی «تاریخ تمدن ایران و جهان» آخرین تألیف محمود حکیمی که به بررسی تمدن‌های نخستین تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخته است، در راستای برنامه‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفته جاری، روز ۱۴ تیر ماه ساعت ۱۸ در مجتمع شهید مختار سلیمانی واقع در منطقه ۱۸ تهران رونمایی خواهد شد.

این مجتمع در یافت آباد خیابان الغدیر حنوبی، میدان جانبازان بوستان فارابی واقع شده است.

علاوه بر این مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری میزبان بیش از ۲۸۰ ویژه برنامه خواهند بود که از میان آنها می‌توان به نشست نقد و بررسی کتاب «سرشار از انتظار» در روز ۱۴ تیر در فرهنگسرای ابن سینا و نقد و بررسی کتاب «کمی دیرتر» اثر سید مهدی شجاعی در روز ۱۳ تیر در فرهنگسرای ارسباران و برپایی شب شعر اندیشه در تاریخ ۱۳ تیر در فرهنگسرای اندیشه اشاره کرد.

کارگاه آموزشی «آشنای جان» با موضوع سیری در آثار سنایی، عطار و مولوی نیز ۱۱ تیر در فرهنگسرای اندیشه برپا خواهد بود و مسابقه کتابخوانی بر اساس کتاب اخلاق همسایه داری و آپارتمان نشینی از ۱۰ تا ۱۴ تیر در کتابخانه فرزانگان برگزار می‌شود.

همچنین برگزاری نشست شاهنامه خوانی نیز ۱۳ تیر در کتابخانه سلام و نشست سعدی شناسی نیز  ۱۴ تیر در کتابخانه شهیدی، از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری است.

نمایشگاه تصویرسازی بر اساس رمان «سقای آب و ادب» از ۱۰ تا ۱۵ تیر در فرهنگسرای ارسباران نیز از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در هفته جاری است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.