رژیم صهیونیستی سرنیزه قرارگاه استکبار در قلب امت اسلامی است

۰۳م آذر ،

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی سرنیزه قرارگاه استکبار در قلب امت اسلامی است و جنبش مقاومت توانست با حداقل امکانات با ان‌ها مقابله کند.

حسن عابدینی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به موشک‌باران شهرک‌های صهیونیستی نشین از سوی جنبش مقاومت فلسطین گفت: ارتش رژیم صهیونیستی سرنیزه قرارگاه استکبار در قلب امت اسلامی است که جنبش مقاومت فلسطین توانست در مقابله با این رژیم برای دفاع از سرزمین‌های خود تل آویو را هدف و آن را به آتش بکشد.

وی در ادامه افزود: در تاریخ ۶۴ ساله موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین اشغالی،‌ مقاومت اسلامی توانست اولین بار رعب و وحشت را در سرزمین‌های اشغالی مستولی کرده و ساکنان شهرک‌های صهیونیستی از ترس به پناهگاه‌ها؛ پناه برده‌اند.

عابدینی با اشاره به تحمل فلسطینیان از اعمال فشارهای سنگین نظامی رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: ملت مظلوم فلسطین با مقاومت و تلاش برای آزاد سازی  کشور خود انس گرفته و هرگز حاضر به ترک غزه نمی‌شوند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان خاطر نشان کرد: جهانیان بر این واقف‌اند که رژیم صهیونیستی پایبند به هیچ قانون و مقرراتی نبوده و برای پیشبرد اهداف خود از هر ابزاری استفاده می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.