زوج جوان سارق دستگیر شدند+عکس

۰۷اردیبهشت،

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: زوج جوان سارقی که با همکاری یکدیگر به سرقت لاستیک زاپاس در سطح شهر تهران می‌پرداختند، شناسایی و دستگیر شدند.

ممتازنیوز: سرهنگ حسین بابایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی اعلام شکایت گروه کثیری از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم خودرو به ویژه لاستیک زاپاس به دلیل اهمیت موضوع و تعداد شکات پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اذعان داشت: در این راستا ماموران بلافاصله اقدامات گشترده اطلاعاتی خود را آغاز کرده و توانستند با استفاده از دوربین‌های امنیتی دو متهم این پرونده را به هویت های اکبر و الهام شناسایی کنند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت ماموران با حکم قضایی وارد منزل متهمان شده و آنان را دستگیر کردند.

وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران با اطلاعات به دست‌امده از متهمان مالخر را شناسایی و آن را در خیابان نبرد دستگیر و به مقر انتقال دادند.

سرهنگ حسین بابایی در ادامه اذعان داشت: در بازجویی اولیه متهمان به بیش از ۱۵۰ فقره سرقت اعتراف نموده و بیش از ۴۰ مالباخته آنان را شناسایی کردند، همچنین مالباخته نیز از خرید روزانه ۱۰۰ حلقه لاستیک به ماموران خبر داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت موضوع و کشف مقادیری سیستم صوتی و تصویری و همچنین لاستیک خودرو هموطنانی که در محدوده این یگان مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند با اعلام شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر- خیابان شهید عشقیار مراجعه کنند.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.