شناسایی ۲۳۹ نقطه پرحادثه در جاده‌ها

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 شناسایی 239 نقطه پرحادثه در جاده‌ها

شناسایی ۲۳۹ نقطه پرحادثه در جاده‌ها

ممتازنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد ۱۱ درصدی سفرها در سه ماهه ابتدای امسال، گفت: نقطه پرحادثه با علایم و آرام سازی ترافیک در ۲۳۹ نقطه از راه های شریانی کشور آشکار سازی شد.

به گزارش ممتازنیوز، شهریار افندی زاده با بیان اینکه براساس آمار تردد شمارها تعداد سفرها در سه ماهه ابتدای امسال ۱۱ درصد افزایش داشته است، گفت: در طرح دوم سفرهای تابستانی ۱۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از نوع VIP، ویژه و معمولی، ۳۵ هزار دستگاه مینی بوس از نوع ویژه و معمولی و ۳۶ هزار دستگاه سواری کرایه جابجایی مسافران را برعهده دارند.
به گزارش مهر، وی با اشاره به اقدامات سازمان در بخش راهداری، افزود: در سال جاری تعداد راهدارخانه‌هایی که مکان استقرار اکیپ‌های راهداری و محل ارائه خدمات ضروری به استفاده‌کنندگان از راه ها است به ۶۸۰ باب افزایش یافته است ضمن آنکه ۲۰۰ نقطه پرحادثه با علایم و آرام سازی ترافیک در ۲۳۹ نقطه از راه های شریانی کشور آشکار سازی شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این مدت ۱۱۰۰ کیلومتر آسفالت و بهسازی، ۹۰۰ کیلومتر شانه‌سازی، ۲۴۰۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و عملیاتی چون درزگیری، تسطیح بالادست پائین‌ دست پل ها انجام شد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اظهار داشت: در سال‌جاری خط کشی گرم و سرد ۸ هزار و ۳۰۳ کیلومتر، تهیه و نصب ۳۹ هزار و ۲۳۸ عدد تابلو و علائم اخطاری، انتظامی و مسیرنما، ۹۷۶ تابلو اطلاعاتی، ۱۰۹۵ کیلومتر شیار لرزاننده، ۱۴۵ کیلومتر گاردریل و نیوجرسی و اجرای روشنایی ۲۵ تقاطع انجام شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.