شیمون پرز: هرچه می‌کشیم از دست ایران است

۰۷م آذر ،

درماندگی اسرائیل در برابر قدرت دفاعی مقاومت اسلامی فلسطین، شیمون پرز را به لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران واداشت.

به گزارش رادیو اسرائیل، شیمون پرز گفته است: حماس و حزب الله با سلاح های ایران می جنگند. رژیم اسلامی برای حماس و حزب الله و گروه های تروریستی، سلاح و مهمات می فرستد و خاورمیانه را پر از سلاح کرده و نتیجتا به تروریست سطح اول دنیا مبدل شده است.

غیر از موضوع شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، سبب دیگر عصبانیت پرز را جان بولتون نماینده سابق آمریکا در شورای امنیت در مصاحبه با فاکس نیوز باز گفته است بولتون با بیان اینکه جنگ غزه در واقع نبرد ایران و اسرائیل بود، تصریح کرد: ایران خواست بگوید در صورت حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران می تواند از دو جبهه حماس و حزب الله لبنان به اسرائیل حمله کند.»

وی یادآور شد: «نیروی هوایی اسرائیل کار بسیار دشواری برای حمله به ایران دارد چون این نیرو نمی تواند همزمان در سه جبهه غزه، دره بقاع لبنان و آسمان ایران بجنگد.»

بولتون با اشاره به توان موشکی حماس و حزب الله در حمله به عمق رژیم صهیونیستی، گفت: «اگر ایران تکنولوژی موشک های هدایت شونده در اختیار حزب الله و حماس قرار دهد آن وقت موشک های حماس و حزب الله می توانند تهدیدی به مراتب بیشتر علیه اهداف دوردست تر از تل آویو و اورشلیم (قدس) ایجاد کنند.

در همین حال خبرگزاری رویتر در گزارشی نوشت: جنگ غزه را نمی توان با جنگ علیه ایران مقایسه کرد. حزب الله دیگر متحد ایران بالغ بر ۶۰ هزار موشک دارد که همگی اسرائیل را نشانه رفته اند.

/۲۹۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.