طبیعت درنده‌خویی رژیم صهیونیستی تعجبی ندارد/ سکوت مجامع بین‌المللی عجیب است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آنچه که باعث حیرت و تعجب است سکوت مرگ‌بار مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر و دموکراسی در قبال حملات و جنایات ضهیونیستی است.

“میرمسعود حسینیان” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره جنایات مداوم و حملات اخیر رژیم‌صهیونیستی به برخی شهرهای سوریه، گفت: براساس آنچه در اخبار آمده، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه حمله کرده اند، گرچه این خبر به تایید مقامات اصلی سوریه نرسیده اما چنین برخوردی از رژیم صهیونیستی که اصل و اساس آن بر پایه خونریزی و جنایات وحشیانه بنا شده بعید نیست.
 
وی تصریح کرد: آنچه که باعث حیرت و تعجب است سکوت مرگ‌بار مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر و دموکراسی در قبال این حملات که بعضا از سوی سران رژیم صهیونیستی تایید می‌شود، است و این جوامع  حتی کلمه‌ای در راستای محکومیت آن ادا نمی‌کنند.
 
این کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: در رابطه با جریانات سوریه نیز می‌بینم رژیم اشغالگر قدس به طور مستقیم و غیر مستقیم در حوادث این کشور حضور دارد و درمان مجروحان تروریستی در بیمارستان‌های این رژیم دلیلی براین مدعی است.

حسینیان تاکید کرد: برای رژیمی همچون رژیم اشغالگر قدس عدم آرامش و وجود التهاب در کشورها مانند سوریه و لبنان، فضای امنی به وجود می‌آورد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند آرام نبودن منطقه از وحدت و یکپارچگی خط مقاومت نمی‌کاهد اما طبیعت درنده‌خویی این رژیم و سردمداران آن، آنها را به چنین اقداماتی وا می‌دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.