عابدی خبر داد: بررسی برگزاری رفراندوم الحاق مجدد بحرین به ایران

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت – ۰۴:۱۹:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز موضوع مهم الحاق بحرین به عربستان را با مقامات وزارت خارجه بررسی خواهد کرد، گفت: در صورتی که این طرح آل سعود و آل خلیفه محقق شود، طرح رفراندوم الحاق مجدد بحرین به ایران برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت ، محمد‌کریم عابدی با اشاره به نشست امشب اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امورخارجه و معاونان وی در محل وزارت خارجه گفت: در این نشست تحولات منطقه و جهان و موضوع مهم الحاق بحرین به عربستان را بررسی خواهیم کرد.
نماینده مردم طبس، فروس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح آل سعود و آل خلیفه برای الحاق بحرین به عربستان گفت: بحرین متعلق به مردم بحرین است و هیچ کس حق دخل و تصرف در سرنوشت مردم این کشور را ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارج مجلس نهم با تاکید بر اینکه این طمعی که امروز به تحریک انگلیسی ها و با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی  برجان آل سعود افتاده زنگ خطری برای کشورهای کوچک منطقه از جمله امارات است که در صورت الحاق بحرین به عربستان به سرنوشت این کشور دچار شوند، تصریح کرد: اگر این طرح توسط آل سعود و آل خلیفه اجرا شود به طور قطع بیش از ۹۰ درصد مردم بحرین رای مثبت برای بازگشت به وطن اصلی خود یعنی ایران را خواهند داد.
وی ادامه داد: در صورت وقوع چنین اتفاقی مصوبه مجلس شورای ملی در مورد استقلال بحرین توسط مجلس شورای اسلامی لغو شده و با مصوبه جدید مجلس رفراندومی در بحرین برای الحاق به ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۵۱۶۱۹۰۷۷۲۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.