نحوه تعیین قیمت خوراک پتروشیمی ها نهایی شد

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت گفت: بررسی و تصمیم گیری درباره قیمت خوراک پتروشیمی ها و نحوه محاسبه آن در وزارت نفت نهایی شده است.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) ، محسن خجسته مهر در بازدید از نمایشگاه ایران پلاست گفت : تامین خوراک واحدهای پتروشیمی در وضع مناسبی قرار دارد و مجتمع های تولیدی پتروشیمی طبق برنامه ریزی در حال تولید می باشند.

خجسته مهر افزود: به سریعی این پیشنهاد به دولت ارائه می شود و دولت، تصمیم نهایی درباره نحوه محاسبه نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی را اعلام خواهد نمود.
 
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران پیش تر  گفته بود : تامین خوراک واحدهای پتروشیمی در وضعی مطلوب قرار دارد و با بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی، خوراک مورد نیاز پتروشیمی ها افزایش خواهد یافت.

احمد قلعه بانی افزوده بود : شرکت ملی نفت ایران برنامه های آتی خود را برای برنامه ریزی تامین خوراک به شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام نموده است و در حال مذاکره برای نهایی نمودن خوراک موردنیاز مجتمع های پتروشیمی هستیم.
 
وی تصریح نمود: شرکت ملی نفت آماده هرگونه همکاری با شرکت های پتروشیمی است و آمادگی داریم صنعت پتروشیمی را در مسیر رشد و توسعه حمایت کنیم./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.