نفرزاده: گروه ما،‌ گروه مرگ نیست/ برای حضور موفق برنامه داریم

۰۶خردادماه،

در پی قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان؛

طبق قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان تیم ملی والیبال ایران با تیم های ژاپن، آرژانتین، مکزیک و استونی هم گروه شد.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نسبت به حریفان خود شناخت بسیار خوبی داریم وبا آمادگی کامل به مصاف آنها خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان تصریح کرد: تیم ملی آرژانتین در رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان که ۲سال قبل برگزار شد توانست نتیجه قابل قبولی را کسب کند به طور قطع بسیاری از بازیکنان ترکیب ۲سال قبل تیم ملی نوجوانان آرژانتین امسال در رده سنی جوانان بازی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تیم ملی جوانان ژاپن دیگر حریف ما در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان است ، این تیم در رقابتهای قهرمانی آسیا بسیار منسجم و یک دست ظاهر شد و می تواند برای ما  یک حریف جدی و سرسخت باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان تصریح کرد: تیم ملی استونی به عنوان تیم سوم قاره اروپا در این مرحله از رقابتهای قهرمانی جوانان جهان شرکت می کند، نباید به هیچ عنوان آنها را دست کم گرفت چون توانست در گروهی که در آن تیمهای بلغارستان، روسیه، فرانسه و سربستان حضور داشته به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کند.

نفرزاده گفت: تیم ملی مکزیک را هم که به عنوان نماینده امریکای شمالی به این مسابقات راه یافته است نباید دست کم گرفت.

وی تصریح کرد: فیلم بازیهای تیمهای حریف در مرحله مقدماتی را نداریم درصدد هستیم تا با همکاری فدراسیون، فیلم بازیهای اخیر این تیمها را تهیه کرده تا از نحوه تاکتیک آنها مطلع شویم.
در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی جوانان ایران در گروه مرگ این دوره از مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته است؟

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان اظهار داشت: به نظر من در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به گروهی که در آن تیمهای برزیل روسیه‌، تونس، فرانسه و ونزوئلا قرار دارند را می توان لقب گروه مرگ را داد و گروه ها پس از آنها در سخت ترین شرایط قرار دارد.
امیدوارم بتوانیم با تلاش فراوان نتیجه خوبی را در این دوره از مسابقات جهانی کسب کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.