نمایش فیلم «آزمایشگاه» در فرهنگسرای رازی

جام جم آنلاین: فیلم سینمایی «آزمایشگاه» به کارگردانی حمید امجد، در بیست و هشتمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای رازی پس از نمایش با حضور برخی عوامل فیلم نقد خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه۱۱، در این نشست که روز چهارشنبه ۲۴ خرداد از ساعت ۱۸در پردیس سینمایی رازی برگزار خواهد شد، حمید امجد (نویسنده و کارگردان) محمد احمدی (تهیه کننده و فیلم بردار) فردین خلعتبری (آهنگ ساز) شبنم مقدمی و افشین هاشمی (بازیگر) و جواد طوسی (منتقد سینما) در کنار اصحاب برخی رسانه ها و اعضای باشگاه فیلم فرهنگسرای رازی حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «آزمایشگاه» اولین ساخته سینمایی حمید امجد کارگردان با سابقه تئاتر است که سال گذشته در سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

«داستان فیلم با مضمونی کمدی بدین صورت است که یک جوان خجول شهرستانی با رتبه اول از دانشگاه فارغ التحصیل شده است و برای استخدام به آزمایشگاه یک بیمارستان می‌آید، اما از لحظه ورود با روابط عاطفی و رقابت ‌های آشکار و پنهان حرفه‌ای رو به رو می‌شود و….».

علاقمندان برای تماشای رایگان فیلم، عضویت در باشگاه تخصصی فیلم و یا تمدید آن می توانند به نشانی: میدان رازی،خیابان هلال احمر، پردیس سینمایی رازی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس و یا به نشانی الکترونیکی razi.farhangsara.ir مراجعه کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.