ولایت فقیه عامل مهم حفظ و تقویت عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان است

سه شنبه ۲۰ تیر – ۱۲:۰۹:۰۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی گفت: ولایت فقیه عامل مهم حفظ و تقویت عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، ابوالقاسم نصرالهی در همایش سازمان بسیج پیشکسوتان استان مرکزی در سالن اجتماعات برق باختر در اراک افزود: پاسداری، صیانت و تبعیت محض از ولایت فقیه وظیفه ای همگانی است.
وی اضافه کرد: امروز دشمن همه توان رسانه ای و تبلیغاتی خود را به کار گرفته تا جایگاه، اهمیت و اثرگذاری ولایت فقیه و پیوند مردم با ولی فقیه را تضعیف کند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی ادامه راه سید الشهدا (ع) و شهیدان پر افتخار کربلا است که به رهبری ولی فقیه و پشتیبانی همه جانبه ملت به پیروزی رسید و به صورت توفنده و بالنده برای جهانی شدن اسلام ناب محمدی (ص) تلاش می کند.
نصرالهی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی با وجود ستون مستحکم ولایت فقیه به عنوان پرچم دار مبارزه همه جانبه با نظام سلطه در جهان مطرح است و حزب الله لبنان و مقاومت مردم غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ماشین جنگی اسرائیل غاصب را زمین گیر کردند. وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با برخورداری از ویژگی های خاص و شاخص های عالم گیر موجب بیداری ملت ها شده که این مهم باعث هراس بیشتر دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی ادامه داد: ولی فقیه در انقلاب اسلامی تنها یک رهبر سیاسی نیست بلکه از فقاهت و اجتهاد کامل برخوردار بوده و برنامه ها را بر اساس دستورهای الهی و مطابق با قرآن پیاده می کند.
نصرالهی توضیح داد: پیشکسوتان دفاع مقدس، ایثار و شهادت همواره پشتیبان قرآن، اسلام و ولایت فقیه بوده و هستند و وفاداری خود را به نظام به شایستگی در جنگ تحمیلی ثابت کرده اند.
وی یادآور شد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توکل به خدا، تبعیت محض از ولایت فقیه و پشتیبانی همه جانبه ملت برای دفاع از کیان اسلامی آماده هستند که با برگزاری رزمایش های مختلف این مهم را به منصه ظهور رسانده اند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی تصریح کرد: ایران بر اساس تعالیم دین مبین اسلام همواره برای صلح پایدار در جهان تلاش کرده و می کند اما کشورهای غربی و نظام سلطه برای رسیدن به اهداف شوم خود همه قوانین بین المللی را نادیده می گیرند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۰۱۲۰۹۰۴۱۴۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.