۹ ارکستر نظامی در جشنواره مقاومت به اجرا می‌پردازند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

حضور ۹ ارکستر نظامی برای اجرای آثار موسیقایی در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت قطعی شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت، مسوول رسته موزیک دانشگاه علوم انتظامی به سرپرستی سروان عالیشان، رسته موزیک دژبان ارتش به سرپرستی سروان فیروزی و رسته موزیک نیروی دریایی ارتش به سرپرستی ناوبان یکم باسره از جمله گروه هایی می باشند که در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت به اجرای برنامه می پردازند.

همچنین رسته موزیک فرماندهی انتظامی کرج به سرپرستی سروان بحرینی، رسته موزیک پدافند هوایی خاتم الانبیا به سرپرستی آقای پویان، رسته موزیک ستاد فرماندهی ناجا به سرپرستی سرهنگ عباسیان، رسته بازنشتگان ارتش به سرپرستی آقای حوله کیان و رسته موزیک نیروی هوایی ارتش به سرپرستی آقای زمانی از دیگر گروه هایی می باشند که قرار است در طول برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، قطعات ویژه ارکسترهای نظامی را اجرا کنند.

این گروه ها از ۲۳ تا ۲۵ مردادماه در برج میلاد تهران همراه با سایر گروه های موسیقی در ژانرهای مختلف موسیقایی میزبان علاقه مندان به موسیقی خواهند بود.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ جشنواره موسیقی مقاومت به آدرس defencemusic.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.