لایروبی جوی ها همزمان با آغاز فصل بارندگی

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

شادالوئی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این عملیات با هدف پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در محورهای تعیین شده انجام می شود.

وی افزود: مشارکت جدی شهروندان در عدم تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی در جوی ها باعث جلوگیری از آبگرفتگی در زمان بارش باران می شود.

شادالوئی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری برای مقابله با بروز هر گونه آبگرفتگی گفت: مدیریت شهری منطقه با به کارگیری تمام توان و امکانات خود تلاش دارد در روزهای بارندگی از ورود هر گونه آبگرفتگی و اخلال در رفت وآمد شهروندان پیشگیری کند.

وی ادامه داد: برای مقابله با آبگرفتگی معابر و خیابان های سطح منطقه پیش بینی های لازم در مورد تجهیزات مورد نیاز زمان بارندگی برای انجام عملیات لایروبی با محوریت نواحی، طبق زمان بندی مشخص و معین در حال اجراست و تا پایان فصل بارندگی ادامه خواهد داشت.

شادالویی با اشاره به تردد شهروندان در روزهای بارانی گفت: با تعریف محدوده کاری برای نواحی و استقرار تسهیلات ویژه تلاش میکنیم در روزهای بارانی تردد شهروندان با سهولت انجام پذیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل آبگرفتگی و ساماندهی آب های سطحی امر مهمی است که باید مورد ارزیابی قرار  گیرد و این امر مهم را از الویت ها یی دانست که از سوی مدیریت شهری تاکید زیادی بر آن شده است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.