بازنگری تشکل های دانشجویی نشانگر بلوغ آنهاست

بازنگری تشکل های دانشجویی نشانگر بلوغ آنهاست

جام جم آنلاین: وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت‌: تشکل های دانشجویی باید با توجه به اقتضائات زمانی و مکانی و شرایط روز جامعه در درون خود بازنگری کنند که این بازنگری نشانه بلوغ اجرایی و سیاسی آنهاست.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، کامران دانشجو در دیدار با اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم وحدت) بر ضرورت بازنگری درونی تشکلهای دانشجویی تاکید کرد.

وی افزود: اتحادیه های انجمن های اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم وحدت ) تاکنون مسیر خوبی را در خصوص بازنگری خود انجام داده است که لازم است این بازنگری تداوم داشته باشد.

دانشجو با ضروری خواندن ارائه تعریف های روشن و دقیقی از منتقد، مخالف و معاند، اظهار داشت: تشکل های دانشجویی جزیی از خانواده نظام انقلاب اسلامی هستند و باید مرزهای خود را با دشمن به صورت روشن مشخص و بیان کنند تا دشمن امکان سوء استفاده نداشته باشد.

وی حفظ استقلال را برای تشکل های دانشجویی یک اصل خواند و از اعضای تشکل ها خواست اجازه ندهند از بیرون برایشان تصمیم گیری شده و به آنها خط بدهند.

وزیرعلوم تصریح کرد که انتقاد از وضع موجود یک اصل برای فعالیت تشکل های دانشجویی است چرا که همواره باید به سمت جلو حرکت کنیم و به وضع موجود قانع نباشیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.