بازگشت کوپن طرحی مردود

چکیده: نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه بازگشت کالابرگ به اقتصاد طرحی رد شده است، گفت: بازگشت کالابرگ نه جواب می‌دهد و نه صحیح است که آن را ادامه دهیم و پیگیری کنیم.

به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت غلامرضا تاجگردون با اشار به طرح یکی از نمایندگان مبنی بر بازگشت کالا برگ به اقتصاد کشور، اظهار کرد: اطلاعی از این طرح ندارم؛ اما این طرح از نظر من رد شده است.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، افزود: کشور از این مراحل گذر کرده و اقتصادمان نیز ثبات خود را بدست آورده است.

وی با یادآوری اینکه شرایط تغییر کرده است و کشور مراحل ۴ برنامه توسعه را گذرانده، بیان کرد: بر همین اساس زیر ساخت‌های اقتصادی کشور نیز بر اساس شاخص‌های دیگر تعریف شده است، از سوی دیگر محور اقتصاد ما اصل ۴۴ قانون اساسی قرار گرفته و کشور نیز بر همین مبنا حرکت می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، تا کید کرد: طرح بازگشت کالابرگ به اقتصاد کشور نه جواب می‌دهد و نه صحیح است که آن را ادامه دهیم و پیگیری کنیم.

ارسلان فتحی پور، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در آخرین خبری که به رسانه‌ها داده، می‌گوید: در شرایط فعلی جامعه، در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید کالابرگ به اقتصاد بازگردد. او در مورد جزئیات طرح جدید خود اظهار کرده است که سهمیه‌بندی و توزیع کالاهای اساسی از طریق کالابرگ در قالب طرح ۹ ماده‌ای مجلس در حال بررسی است.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.