سلیقه مخاطب مهم‌ترین مساله تنوع برنامه‌ها است

۲۲خردادماه،

سلیقه مخاطب در نظر مسئولان برای افزایش تنوع قرار بگیرد.

“الهام غفوری‌” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تخصصی شدن رویکرد بدی نیست و با قابل قبول‌ بودن شبکه‌های اصلی و تخصصی نمی‌توان آن‌ها را از هم تفکیک کرد و باید کنار هم قرار بگیرند.
وی ادامه داد: این شبکه‌ها با قرار گرفتن میان یکدیگر حالت بهتری برای تخصصی شدن فراهم کرده‌اند.
تخصصی‌شدن مشکلی ندارد اما باید در کنار شبکه‌های اصلی باشند نه اینکه تمام شبکه‌ها تخصصی شوند زیرا بعضی از آن‌ها ناگزیر باید تنوع داشته باشند مهم‌ترین مساله این است که بدانیم مخاطب چه نوع شبکه‌ای را ترجیح می‌دهد.
وی اظهار داشت: تخصصی شدن از این لحاظ مفید است که برنامه مورد علاقه در شبکه مورد نظر پخش می‌شود برای مثال شبکه سریال که فقط سریال پخش می‌کند اما شبکه‌های اصلی هم مخاطبان خاص خود را دارند.
شبکه‌های تخصصی در صورتی که تولیدات خود را جایگزین سریال‌های قدیمی کنند مناسب می باشند.
 وی با اشاره به تولید نشدن برنامه‌های تازه اظهار داشت: شبکه های تخصصی کار تولیدی نمی‌کنند اما در صورت تولیدات تازه نیازمند مدیریت متخصص می‌باشند اما در صورتی که قصد داشته باشند تولیدات سایر شبکه ها را نشان دهند مدیر متخصص نیاز نیست و تنها برنامه‌ریزی خوب برای پخش کافی است.
وی در پایان اظهار داشت: این روزها شبکه های تخصصی مدیریت خاص نمی‌طلبد مگر برای تولید و تولید تازه توسط شبکه متخصص یک اتفاق بی‌نظیر است/ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.