سکوت مجامع بین‌المللی نسبت iبه اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ضعف‌های کنونی که در جامعه‌جهانی وجود دارد و بی‌توجهی اتحادیه عرب و هم‌چنین عدم همکاری و اتحاد کشورهای اسلامی برای از بین بردن بحران فلسطین سبب شده تا این کشور نتواند در شرایط کنونی iبه عضویت سازمان ملل متحد در آید.

حسن‌هانی زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره iبه مخالفت آمریکا و غرب با عضویت فلسطین اشغالی در سازمان ملل متحد گفت: نفوذ بالای لابی صهیونیستی بر تصمیمات غرب و آمریکا و همچنین نهادهای بین‌المللی سبب شده تا این کشورها مخالفت خود را نسبت iبه عضویت فلسطین اشغالی در سازمان ملل متحد اعلام کنند.

وی با اشاره iبه سکوت مجامع بین‌المللی نسبت iبه اعمال وحشیانه و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی،افزود: ضعف‌های کنونی که در جامعه جهانی وجود دارد و بی‌توجهی اتحادیه عرب و هم‌چنین عدم همکاری و اتحاد کشورهای اسلامی برای از بین بردن بحران فلسطین سبب شده تا این کشور نتواند در شرایط کنون iبه عضویت سازمان ملل متحد درآید.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: تاثیرات لابی صهیونیستی بر روی تصمیمات غرب و آمریکا تاثیر گذار بوده،لذا iبه نظر نمی‌رسد در شرایط کنونی تلاش‌های رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اشغالی برای عضویت این کشور در سازمان ملل متحد iبه ثمر برسد.

انتهای پیام/
پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.