شهدا سرمایه‌های ملی و گنجینه‌های بزرگ انقلاب اسلامی می باشند

۱۸اردیبهشت،

فرمانده کل ارتش گفت: شهدا سرمایه‌های ملی و گنجینه‌های بزرگ انقلاب اسلامی می باشند و می‌توانند ما را از همه گذرگاه‌های خطرناک عبور دهند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتیممتازنیوز، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در کنگره سه وزیر، فرمانده مهندسی جنگ و هزار شهید وزارت دفاع اظهار داشت:‌ شهدا سرمایه‌های ملی و گنجینه‌های بزرگ انقلاب اسلامی و ذخیره‌های نظام می باشند.

وی افزود:‌ شهدا می‌توانند ما را از همه گذرگاه‌های خطرناک عبور دهند.

صالحی با اشاره به شهید چمران اظهار داشت: در خط دفاعی شهید چمران آدم‌هایی دیدم از تعبیر مجید سوزوکی معروف تا جوان ۱۹ ساله‌ای که وقتی به سجده نماز مغرب می‌رفت چنان زار می‌زد که تعبیری از سجده امام سجاد را در آن می‌دیدم.

فرمانده کل ارتش با اشاره به شهید فکوری وزیر دفاع شهید دیگر اظهار داشت: شهید فکوری در دورانی که تازه انقلاب شده بود و کسی به آراستگی بسیار اهمیت نمی‌داد بسیار تمیز و مرتب بود. او در اخلاق آداب و غیرت نیز نظیف بود و در ایده‌های جنگی هیچ فرقی با بسیجیان نداشت.

صالحی همچنین خاطرنشان کرد: شهید نامجو نیز در دوران خفقان شاهنشاهی به فکر آینده‌سازی نظام اسلامی بود.

فرمانده کل ارتش در پایان سرلشگر یحیی صفوی را شهید زنده و شهید آینده خواند و از خدمات وی در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

براساس این گزارش در حاشیه این مراسم از محصولات فرهنگی وزارت دفاع و همچنین نرم‌افزار جامع سه وزیر، فرماندهی مهندسی جنگ و هزار شهید وزارت دفاع با حضور سرلشگر صالحی، سرلشگر صفوی، سردار بکایی و مهدی چمران رونمایی شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.