عکس تازه تام کروز در یک فیلم علمی تخیلی

فروردین ۱۴۰۳

اینترتینمنت ویکلی تازه‌ترین عکس فیلم «تنها چیزی که نیاز داری کشتن است» به کارگردانی داگ لیمان را منتشر کرد.

تام کروز در اقتباس سینمایی از رمان تحسین‌شده «تنها چیزی که نیاز داری کشتن است» (All You Need Is Kill) نوشته هیروشی ساکورازاکا نقش یک نظامی را بازی می‌کند.

امیلی بلانت، شارلوت رایلی و بیل پکستن دیگر بازیگران  این فیلم می باشند که ۶ ژوئن ۲۰۲۴ اکران می‌شود.

داستان در آینده نزدیک روی می‌دهد. نژادی از موجودات بیگانه به نام «میمیکس» که شکل کندو می باشند، به زمین حمله و شهرها را تکه‌تکه کرده‌اند و میلیون‌ها تن از انسان‌ها را از بین برده‌اند. ارتش‌های کشورهای مختلف برای آخرین حمله به بیگانه گرد هم آمده‌اند.


تام کروز و امیلی بلانت در صحنه‌ای از فیلم «تنها چیزی که نیاز داری کشتن است»

سرهنگ دوم بیل کیج با بازی کروز که تجربه شرکت در هیچ جنگی را ندارد، درگیر نبرد با بیگانه می‌شود و در همان دقایق اول می‌میرد، اما قبل از مرگ یک موجود بیگانه را هم از پا درمی‌آورد. زمانی که کیج به هوش می‌آید متوجه می‌شود در آغاز همان روزی است که وارد نبرد شد. او بار دیگر می‌جنگد و باز می‌میرد. این مسئله مرتب تکرار می‌شود. درگیری فیزیکی با بیگانه کیج را وارد حلقه زمان کرده است.

کیج با هر نبرد، قوی‌تر و باهوش‌تر می‌شود و هر بار با مهارت بیشتر با میمیکس درگیر نبرد می‌شود و در این راه ریتا وراتاسکی (بلانت) یکی از جنگجویان نیروهای ویژه در کنار او قرار می‌گیرد. در همان حال که کیج و وراتاسکی با موجودات بیگانه مبارزه می‌کنند، تکرار هر نبرد فرصتی برای آن‌هاست که کلید نابودی مهاجمان بیگانه و نجات زمین را پیدا کنند.

داگ لیمان کارگردان فیلم‌هایی چون «برو»، «هویت بورن»، «آقا و خانم اسمیت»، «جامپر / جهنده» و «بازی عادلانه» است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.