مهمترین راهبردهای جریان اصولگرایی

۱۶م دیماه ،

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اصولگریان “وحدت انتخاباتی” را جدی بگیرند، مهمترین راهبردهای اصولگرایی در انتخابات پیش‌رو را تشریح کرد.

به گزارش ممتازنیوز، حجت الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره مهمترین راهبردهای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصولگرایان در انتخابات باید به بعضی مسائل مهم و اساسی توجه کنند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در کشور شاهدیم، اصولگرایان باید یک تحلیل جامع و کامل با بررسی آخرین مسائل داخلی کشور نظیر مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داشته باشند. باید یک تحلیل دقیق هم از اوضاع منطقه و نوع برخورد استکبار جهانی مخصوصاً آمریکا و اسرائیل با انتخابات ایران صورت دهند.

” اصولگرایان اگر می‌خواهند با هم حرکتی داشته باشند، باید فصل الخطابی برای خودشان قرار دهند که در مرحله اول فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای قوانین و در مرحله بعدی  سخنان اعضاء جامعتین و علما دلسوز که در رابطه با انتخابات نظرات دلسوزانه دارند، را برای اجرا به آن عمل کنند.”

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مجموع این تحلیل‌ها می تواند یک راهبرد خوب و جامع را پیش روی اصولگرایان برای رسیدن به یک انسجام داخل تشکیلاتی قرار دهد.

سالک همچنین تصریح کرد: مجموع این مسائل می‌تواند موضع‌گیری اصولگرایان را در مقابل اصلاح طلبان، فتنه و انحراف تنظیم و در مقابل، مشکلاتی که مانع وحدت در جریان اصولگرایی شده است را برطرف کند.

وی در پایان با مثبت دانستن برپایی ائتلاف ۲+۱ خاطرنشان کرد: روند حرکت ۲+۱ خوب است اما به شرط اینکه به وظایفی که تعیین شده است، عمل شده و اصولگرایان باید با سعه صدر و بزرگواری در شرایط حساس کنونی به خصوص در پایان دولت دهم، موضوع را پیگیری کنند تا به یک مصداق خوب در سایه یک رقابت صحیح، منطقی و قانونی دست یابند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.